Uteslutningsmetoden eller?

Okej .. jag hajar inte?! ..
det finns en sak som jag verkligen inte förstår mig på , och jag vet inte om ni kommer att förstå vad jag menar men jag ska försöka att förklara så gott jag kan..
det är såhär, det finns en grupp med människor som vi alltid har varit med kan man säga, det har liksom alltid varit dom som man kan ringa ut och bara ta en promenad, det är alltid dom som man kan ringa till om man har problem också löser dom problemen till en,
alltså vi har varit riiktigt bra kompisar,
men nu på senaste tiden så kan man säga att man har blivit utesluten ifrån dessa människorna, och jag fattar bara inte hur man kan utesluta någon ?! ..
är man inte tillräckligt cool?
är det för att jag inte är lika gammal som er?
eller är det helt enkelt för att jag har en pojkvän som jag umgås med?!
berätta vad fan det är !
för detta är bara pinsamt, när man själv märker att dessa människorna utesluter en, men när man frågar dom så säger dom ni har missuppfattat det.. okej vad har vi missuppfattat?
ni gör allt tillsammans, ni umgås och snackar och skickar sms och ringer, och om det är någon som ska ner till stranden så ringer ni bara varandra,
vad har jag att missuppfatta?
har ni kört uteslutningsmetoden eller?!
För mig är det ofattbart hur man bara kan utesluta någon så.. UTAN att säga något som  tillexempel .. " vi kanske inte ligger på samma nivå länge.. " säg något förfan!
är detta vänner eller är det inte?!
är det kanske jag som har missuppfattat det?

Kommentarer
Postat av: Kusinen

känner igen mig....=)

2008-07-29 @ 18:02:00
Postat av: Sophia

Lägg energi på människor runt om dig som du älskar.

Dom är inte värda varken din omtanke eller oro.

Jag älskar dig mest <3

2008-07-29 @ 22:16:42
Postat av: Ellinoer/Harry

du ÄR cool. Och på en alldedes lagom nivå.. Älskar dej<3

2008-07-30 @ 02:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0