vad är det med alla?

Är vi inne i en såndära dåligt själförtroende period nu?
eller en period där alla har något eller några porblem som dom verkligen måste få lösta?
Jag märkte det för några dagar sedan då jag satt inne på msn och där inne så var det mellan 5-7 personer som skrev till mig om deras nya eller gammla problem, eller att dom har dåligtsamvete.. jaaha!
Jag har själv inte den bästa perioden i mitt liv nu och det vet jag verkligen om..
Men jag vet också varför det är så ..
Men det tog mig väldigt lång tid innan jag kom fram till varför jag var inne i just denna perioden nu som jag är i .
och jag tror verkligen att det är svårt för alla att komma fram till varför man mår kass.. !
Men samtidigt var tog allas självförtroende vägen?!
var blev alla dom av som kunde stå i spegeln och stå och säga " fyfan vad jag är snygg" eller alla som hade så otroligt mycket luft för att dom visste att ingen kunde trampa på dom .. VAR ÄR NI?!
Jag saknar verkligen alla dom personerna, för asså jag mår bättre och får bättre självfötroende när alla i min omgivning har bra självförtroende..
Det som jag vill säga med detta flummiga inlägg är att  jag tycker att alla ska hjälpas åt att bygga upp självförtroendena igen !

kom igen , det är snart ny skola, nya kompisar, nya lärare , vi kommer att komma till skolan som "okända" ingen vet hur vi är, i nget vet hur vi fungerar, ingen vet hur dom ska trissa upp oss! dom vet inget om en ..
och det är u chansen kommer att förändra alla gamla rykten och påståenden!
kom igen vi borde inte ha dåligt självförtroende , vi har ju chansen att förändra allt det gamla nu!
så tänker jag iaf..

btw.. vad tycker ni om mitt nya utssende på bloggen?
tack till Emelie som hjälpte mig att fixa den! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

Snygg blogg!

2008-07-23 @ 22:23:59
Postat av: Emelie

Sjukt bra inlägg! Och jag håller med, varför tappar man hoppet och kryper ner i sig själv när vi får börja om på nytt nu igen! Det är nu det gäller för alla och även för mig själv! Självförtroendet är så viktigt och som du säger mår ens vänner bra och är starka i sig själv är man ofta likadan =)

Och varsågod Louise, säg bara till om du behöver mer hjälp =)

Puss på dig! <3

2008-07-24 @ 18:19:10
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0