dagen idag..

jaha,
då var det en dag till då..
Det har dock inte varit min dag idag om man säger så , 
det känns som att vissa av ens kompisar försöker att sätta en på prov
hela tiden,
och jag vet inte om jag klarar av det riktigt,
men jag vet inte det är bara en känsla som jag har jag vet inte om det är så ..

Jag har insett att jag nog är den största egoisten i världen,
eller ja jag har iaf varoit det nu under en period,
och det är verkligen inte bra,
jag har bara tänkt på mig själv, inte på andra som mår dåligt,
jag har inte funnits där för mina kompisar till 100 % ..
vilket är väldigt tråkigt ..
men jag har varit tvungen att ta tag i mina egna småproblem men det ska nog
vara över med dom nu,
så nu finns jag här för 100% till er !

Men allt börjar att bli liide lättare nu,
snart är skolan slut,
kärleken kan man säga går ganska bra,
man har trotts allt vänner som finns där för en,
och SOOLEN är framme ,
kan det bli bättre?!

Kom igen nu allihopa,
börja se allt positivt så löser allt sig!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Godmorgon solstråle! :D

2008-06-03 @ 06:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0