Den där väntan..

Två dagar kvar,
två dagar kvar tillsammans,
två dagar kvar att visa uppskattning för varandra,
två dagar kvar då vi kommer att träffas vaje dag,
två dagar till tills skolavslutningen..

Det känns både bra och dåligt ska jag berätta för er ..
innerst inne så känns det faktiskt itne riktigt bra,
det känns som att jag just nu går och väntar på någon dommedag,
asså det känns verkligen som det,
för jag vet exakt hur det kommer att kännas på fredag när jag står dr i kyrkan och kollar ut på alla underbara som finns på Vittra,
bara nu när jag tänker på det så har jag en klump i magen och den bara växer för varje dag som närmar sig..
alla pratar om att det ska bli skönt med sommarlov och det är klart..
men att inte träffa alla underbara människor som finns på Vittra varje dag,
att inte träffa dom lärarna,
att inte gå efter Vittra schemat,
det är stort,
och jag kommer att sakna det sååå mycket, jag vet om det !
Jag kommer att vara så ledsen när jag lämnar er,
jag hoppas att jag kan hålla kontakten med dom flesta,
men jag tror inte att det kommer att gå med vissa, och det är sorgligt,
det finns så mycket som jag vill säga till var och en men det är sååå svårt !

ussh,
längtar inte det ska ni veta!
trotts alla hårda ord,
så älskar jag er Vittra
<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag Älskar Dig <3

2008-06-11 @ 16:02:17
Postat av: Sophia

hahaha oj! skrev fel xD

Älskar dig, Louise!

Skulle det vara

2008-06-11 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0