Fredrik lämnar oss..

Idag när jag satt och läste tidiningen så stog det att FredrikLjungberg lämnar gul&blått..
min första tanke var FFAAAN!
det är verkligen min favoritspelare, och det har varit det sedan jag började att spela fotboll,
han har liksom allt Fredrik,
han är snabb, han är duktig i närkamper och när han väl gör mål så är dom stiliga till max..
och nu försvinner han !
Min andra tanke var att han har ju helt rätt i att han försvinner nu,
han skriver själv i hans tacktal till fansen att hans kropp inte orkar mer,
och om hans kropp inte orkar mer varför inte lämna över sin plats i gul&blått till en lite yngre spelare som kan prestera bättre än vad Fredrik kan!
Helt rätt! jag tycker att han har gjort ett sjukt bra beslut, verkligen!
han gör inte mer än rätt!
men jag hoppas inte att han gör som Henke,
Henke slutade i landslaget men började igen, det tycker inte jag att Fredrik ska göra,
inte för att han är kass och så, utan för att det är dags för dom yngre spelarna att ta sin plats i landslaget nu!
Men en sak som jag verkligen hoppas det är att vi kommer ihåg Fredrik!
För allt som han verkligen har gjort,
han har kanske inte varit den spelaren som alltid sticker ut efter en match, men han har gjort så sjukt mycket annat,
hur kommer det att bli nu på mittfälltet utan våran Fredrik?
det får tiden helt enkelt avgöra!
Men kom ihåg fredrik snälla!
Det kommer iaf jag göra!
kommer alltid att tycka om honom!

han är bäst, och tack för allt Fredrik Ljungberg!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Well Well, Kommer nog någon som är minst lika bra. :)

2008-07-03 @ 09:27:26
Postat av: Ellinoer/harry

nawe putte det är bara för att han ska få mer tid till dej..! <3

2008-07-11 @ 22:19:31
URL: http://ellinoerbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0