snart slut i skolan

Jaha,
Då var det snart slut i skolan då  och det märks verkligen,
jag kan själv erkänna att det är med blandade känslor som jag kommer
att lämna Vittra,
det är klart att det ska bli skönt att slippa vissa personer och denna skolan
till en viss del och kunna gå vidare och upptäcka nya saker,
men ändå så är det lite jobbigt att lämna tryggheten som finns här på Vittra,

Det som känns så otroligt skönt det är att vi i nian har kommit närmare varandra
nu på bara några månader,
vi gör mer saker med varandra,
man kan prata med alla .. det är bara så skönt faktiskt!
Igår så hade man den sista svensklektionen med Per-herbert, vi kommer alltså inte
ha fler svensklektioner i grundskolan,
HELT SJUKT!
men det var en så härlig lektion tycker jag,
vi hade alla våra tacktal och vi pratade så otrligt mycket minnen,
och minnena kommer alltid att finnas i hjärtat!

Det märks på stämmningen på skolan att det snart är slut,
det är många som är spända inför framtiden,
många längtar bara till ett långt sommarlov!
och det gör verkligen jag med!

Ussh nu har man mycket som står på schemat två veckor till,
efter det så är det chiilll !
Då gäller det bara att ha så otroligt kul !

hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska du göra fira nationaldagen på fredag?

2008-06-04 @ 08:22:24
URL: http://minarosadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0