du & jag eller?

Idag har jag verkligen haft världens mest
mysiga dag med mamma och Josefine
i stan ! ..
Tack så mycket för allt,
mamma ? älskar diiig så otroligt mycket,
det är helt sjukt vad du är underbar !
<3

just nu så är jag såå förvirrad,
frågor som snurrar runt i huvuudet är väldigt många,
som
vill jag detta?
älskar jag han?
älskar han mig?
ska jag glömma allt annat som har hänt?
VAD SKA JAG GÖRA?!

detta är självklart frågor som jag själv måste
ta tag i och jag vet..
men det är så svååårt !

jag vill verkligen hålla om dig och låssas som att
ingenting hade hänt,
jag vill verkligen det,
men går det?

I guess its up to you !

Btw, grattis Sophia till mvg på dikten, det förtjänade du <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack gumman

2008-05-28 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0