Jaha, då går vi!

Toppen dag,
idag har det verkligen varit en toppen dag kan man säga,
trotts alla ändrade planer! , Dagen började relativt bra i skolan , man hade först ea, sedan
så var det föreläsning och tillslut musik,
sedan så träffades alla seniorer uppe i vår underbara aula,
där skulle våra lärare berätta för oss att vi ska till Tosselilla med skolan!
JAAA , eller?!
Det blev lite skilda reaktioner när det gäller den biten, och med lite missförstånd så
fick vi våra lärare också upprörda!
ahh panik på att det inte är någon som lyssnar när man säger något,
om alla bara hade gjort det då hade allt varit så sjukt mycket bättre och
det hade inte bilddats några J*vla missförstånd!

Iaf, efter skolan så var det överrasknings sak flr mig och Josefine
vi kom utanför skolan och där fick vi på oss en ögonbindel,
och sen så gick vi ner till bo01 och satte oss där och åt Ben&Jerry glass!
så sjukt gott =D
Och Amanda, mette och Sophia hade gjort det jätte fint där!
tack , älsakr er ! <3

På kvällen skulle vi till Kvarnby och kolla på alex och Robins match,
jag kan ju lungt säga att det var massor med nerver när vi satt på
bussen dit,
men när vi väl sitger av bussen så hittar vi ingen fotbollsplan,
så vi går runt i hel husie och Videdal!
vi gr i en och en halv timme, sedan ger vi up och åker besvikna hem!
jag kan erkänna att jag var enormt besviken jag hade velat träffa en
speciell person som jag saknar så sjukt mycket,
nu sitter man då här och skriver och funderar på om man ska
skicka ett sms till den saknade,
eller ?!

ha en fortsatt bra kväll,
och förlåt för ett rörigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Erik

Frågan är ju varför du inte ringde efter 30 minuter och frågade vars matchen skulle va :P

2008-05-16 @ 22:07:57
URL: http://eriano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0