Tråkigdag & Bröllop

USSSH!
jag har haft en så sjukt tråkigdag hittentills,
vi har städat, bakat och städat liide till också
har vi städat,
finns det något värre än att städa?!
NEEJ!

Iaf, nu är det rent i hela huset iaf, så det är positivt !
om ungefär en halvtimme så börjar det danska bröllopet
som man bara måste se, man måste se hennes klänning !
shiiiit !
När jag blir stor så ska jag också gifta mig,
jag sak gifta mig med en redig gentleman som gör allt för en.
en som verkligen uppskattar den man är och det som man gör,
förresten finns det sånna killar på riktigt ? eller lever dom baar i min
dröm?
men iaf jag ska ha världens finaste klänning !
Såg ni när den danska alexandra gifte sig?
hennes klänning var gudomlig! sååååå fin !

jaja,
nu ska jag gå ! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

D finns såna på riktigt =) Ja ska gifta mej me min :P Å vet du vad?! Ja ska oxå ha en superfin klänning ;) KRAM

2008-05-26 @ 08:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0