sjuk& lycklig

Just nu så är allt såå bra,
tycker jag då..
jag har lärt mig att se allt lite mer positivare än vad jag har gjort innan.
Det är ju en viss person med namnet Daniel som har hjälpt mig med detta,
och han har rätt allt går så mycket enklare nu,

jag har haft en del motgångar på senaste tiden,
men ändå så är det inget som jag lider av,
jag tycker att motgångar här i livet är bra,
för om man aldrig har motgångar hur ska man då kunna utvecklas som människa ?
det är ju genom att klara en motgång som man växer,
så är det iaf för med mig!
och när jag är inne i en motgång så tänker jag alltid på att efter regn så kommer faktiskt solsken,
det är bara till att ta tag i problemet och göra det bästa av situationen,
och just nu så har jag klarat mig ur mina motgångar och jobbar mig uppåt igen ,
och det är såå skönt,

det är så mycket som får mig att vara glad nu för tiden,
bara att se min hund stå utanför mitt rum på morgonen SKIT glad,
det gör mig sjukt glad,
när mina kompisar är glada, om jag har haft en piss dag och sedan pratar med någon av mina kompisar som är glada, då blir jag också glad,
och mest av allt , så är det ju alex som gör mig otroligt glad just nu!

IHH, såå skönt verkligen,
trotts att jag sitter med värsta febern och hosta nu så kan jag itne sluta le,
det är såå bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0