smekmånaden,

nu är verkligen smekmånaden över,
och det märks!
jag pratar om skolan, hur det är i skolan och varför.

I början i klassen så var det en smekmånad,
alla gick in i en roll som skulle visa att dom var snälla, goa och hur underbara som hellst,
och detta gjorde man för att man skulle komma in i klassen på bästa möjliga sätt, och för att man skulle få dom där vännerna som man ville ha,
och det är klart det lyckades ju, alla fick ju sitt lilla gäng som man tillhörde och alla fick sina vänner,
och nu när det har gått några månader så kommer allas riktiga jag fram,
och hmm.. det är nu som smekmånaden är över,

och nu blir det bara så fel!
jätte många vill byta klass och till och med skola, vissa är elaka mot andra för att dom själv ska få uppmärksamhet,
och det är nu som Louise funderar på attt byta skola.
jag trivs inte jätte bra när det är så.

Jag vill komma till en skola och en klass som man verkligen kan trivas med,
och jag trivs med vissa och så det är klart att jag gör,
men samtidigt så är det mycket som inte funkar som man hde tänkt att det skulle funka,

detta gäller självklart inte alla i klassen,
för att klassen har sina pärlor också,
men min fråga är nu om man trivs eller om man ska byta skola?!

men linjen är så bra i sig,
det är skolan som jag tycker om över lag,
men det är klassen som jag vet inte har fått en helt ny roll !

aja,
ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ett alternativ är väl att byta klass? Jag kommer stödja dig i att byta skola. jag har gått i 8 olika skolor, och bytat pågrund av att jag inte har trivts och annat, det mesta du du ju redan. Men det är tufft att byta skola, det är inte så lätt som man kan tro. har du funderat på skola eller du har inte kommit så långt? Hör av dig. Puss

2008-11-22 @ 14:22:38
Postat av: Julia :)

DU,, jag tycker inte du ska byta skola, jag hoppas inte att det är jag som gör så du får dessa tankar! klart smekmånaden är över, men jag tror vi kommer komma närmare varandra igen! hela klassen, det blir vad vi gör den till, om du bytar klass, kommer det en ny smekmånad och sen en ny sämre tid, ifall du förstår!!<3 jaag älskar dig, och vill verkligen inte att du bytar klass eller skola !!!<333<333

2008-11-24 @ 22:13:35
Postat av: Julia :)

DU,, jag tycker inte du ska byta skola, jag hoppas inte att det är jag som gör så du får dessa tankar! klart smekmånaden är över, men jag tror vi kommer komma närmare varandra igen! hela klassen, det blir vad vi gör den till, om du bytar klass, kommer det en ny smekmånad och sen en ny sämre tid, ifall du förstår!!<3 jaag älskar dig, och vill verkligen inte att du bytar klass eller skola !!!<333<333

2008-11-24 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0