alla flickors dröm,

Jag kom och tänka på en sak igår när jag satt och kollade på
Mamma mia,
den filmen handlar ju om ett bröllop som man planerar hur länge som hellst,
och det ska vara sååå stort,

innan jag såg den filmen så har jag aldrig tänkt på giftemål och så,
det har kännts så lång ifrån mig,
det känns som att det är något man gör när man är såå mycket äldre än vad jag är nu,
och det är klart det är ju det man gör,
men det har kännts löjligt att tänka på den dagen man gifter sig innan,
men jag satt verkligen och tänkte på det igår när vi såg denna filmen,

att gifta sig det är nog alla flickors dröm,
man får liksom vara den där prinssesan som man har drömt om att få vara,
man får vara denna personen i en dag,
all fokus är på en själv den dagen, och sin make..
såå vackert,

jag själv har drömmen att jag en gång i livet ska gifta mig,
jag ska ha världens vackraste klänning,
jag ska ha världens mest vackra riing,
och det ska verkligen kännas så rätt men den jag gifter mig med,
tihihi.

känns fortfarande lite skumt att tänka på det,
men det är verkligen min dröm,

jag kan slå vad om att det är någon mer tjej där ute som
har samma dröm som mig, eller?
vem vill liksom inte vara prinssesa för en dag :)

Kommentarer
Postat av: Emeeelie

Veerkligen, men ibland känns den så långt ifrån.. <333

2008-10-25 @ 16:38:10
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0