dom gamla och nya,

Vänner,
det har jag tänkt mycket på idag !

Jag har under en period delat upp mina vänner som nya vänner, och gamla vänner,
jag har som ni kanske vet OTROLIGT många nya underbara kompisar,
och jag har även haft panik på över hur jag ska ha tid med att träffa både dom gamla och dom nya vännerna,
jag har verkligen gått och tänkt på det hru mycket som hellst,
men nu vet jag om att det går,

en människa tror jag är beroende av vänner,
att dom behöver någon som frågar hur det är med en ,
som bryr sig om en om man är ledsen,
ja ni hajar vad jag menar..

Jag är en människa som verkligen älskar att träffa nya människor,
och jag tror inte att jag älskar något såå mycket som att träffa nya vänner,
just nu så har jag mina " nya" vänner, som jag fortfarande håller på att lära känna ,
och detta är nog den bästa tiden,
jag ler heeela tiden, det känns som att jag inte kan vara särskillt sur mer!
HÄÄÄRLIGT !

ååkarpsfolket,
shit dom har klampat in i mitt liv och bara tagit över känns det som,
och det är sååå härligt , alla är såå underbara och snälla och allt,
jag är såå glad!

okej inget bra inlägg känns det som,
men måste bara säga att vänner är bääst, gamla som nya !

thihi,
ha det så bra där ute =)

Kommentarer
Postat av: My :)

haha du är söter (:

2008-10-12 @ 22:43:01
Postat av: Julia (:

haha, du är för go du!<3 och fler nya vänner ska det bli!

2008-10-13 @ 10:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0