ett år,

idag så är det en sådan speciell dag för min syster,
hon och Robin har liksom varit tillsammans i ett år idag,
är det inte mysigt?

Dessa två är liksom mitt svar på kärlek, det är såhär kärlek ska se ut,
man hörs av, man får ständigt denna bekräftelsen om att man är älskad,
man ställer upp för varandra och man trivs bra tillsammans,
och bråkar inte så ofta..

att se min syster lycklig är nog det som ´får mig att vara lycklig,
att se dessa två människor som matchar så bra tillsammans är nog det som får mig
att bli lycklig och tro på kärleken för mig igen,

mitt mål är att hitta den där kärleken som du har syster,
och tro mig jag kommer att hitta den en dag,
älskar dig min syster,

och ett stort grattis till er,
ska tänka lite extra på er idag!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

hälsa din syster och robin extremt många grattis :)

2008-10-14 @ 08:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0