förändras,

Du förändras visst aldrig,
ett enkelt samtal hade gjort så mycket just nu,
ett enkelt litet sms hade gjort en såå stor skillnad,
nur har jag öppnat mig för dig och sagt vad jag verkligen känner,
och hur jag vill ha det,
men du tänker och tänker, jag vet inte ..
varför inte bara besvara mina känslor eller säga som det är ?! ..
jag tycker inte om att gå runt och vänta,
det är det värsta som finns,
är det nu som du har börjat spela svårflörtad?
för i sånna fall så pallar inte jag detta spelet mer,
jag orkar inte det, jag vill ha klara beslut så att jag antingen kan gå vidare eller behålla mina känslor för dig,
allt är såå uppenbart för dig, jag har sagt precis vad jag vill, även om det var som en chock för dig så gör något åt det,
för om du bara skiter i det nu, så kommer det sluta med att det rinenr ut i sanden, och är det så du vill ha det?
du har världens möjlighet, det är upp till dig nu..
men en sak är säkert, jag väntar inte hur länge som hellst!

Kommentarer
Postat av: Sophia

well tror inte han läser din blogg, kanske kopiera texten och skicka iväg ett sms?

2008-10-17 @ 21:32:04
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0