livet leker,

det kan ju verkligen inte bli bättre än vad det är nu,
trotts att man har vaknat på fel sida idag,
känner sig lite småsur och irriterad så kan man inte ungå att njuta av livet just nu,

Igår så skulle jag träffa Sophia, och vi skulle bara chilla,
kolal på film och senare dra in till stan och träffa Daniel och Mathias,
men det blev inte så,
utan en god vän till familjen ringde mig och frågade om man hade lust attt hänga med till Danmark,
och SJÄLVKLART !! vem tackar nej till Danmark,
så jag och Sophia hängde med in till Danmark,
tog en smoothie och chillade och snackade en jävla massa,
mår alltid så bra när jag är med dig,
sen när vi kom hem så slutade det med att Daniel och Mathias tog sig hem till mig,
också åt vi lite och kollade på film,
allmänt mys,

dagen idag kommer nog också bli bra förhoppningsvis,

livet leker,
har underbara vänner som hör av sig varje dag,
har underbar familj,
saknar dock min syster :( ,
och jag har ju nästan DIG ,
så vad har man att klaga på ?!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Soph

du är helt enkelt bara bäst. vi ses snart igen! <3

2008-10-28 @ 16:19:11
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0