svävar på moln,

att folk kan förändras det är verkligen mitt motto här i livet,
för att jag tror verkligen på att alla kan förändras,
det finns dom människorna på denna jorden som verkligen inte tror att människan är en varelse som kan förändras,
men jag tror starkt på det!

Jag har många kompisar som har gått ifrån vissa roller i samhället till andra roller för att man känner att man måste förändras,
en sak är skolan, om man inte är bra i skolan om man verkligen inte vill satsa på skolan,
också en dag så inser man att fan.. skolan är liksom det som man behöver för att få det där jobbet som man drömmer om, och då börjar man plugga för att man sätter upp mål här i livet,
bara en sådan sak, är en stor förändring på mig som jag vet att alla människor kan göra,

jag tror att om man vill förändras så handlar det om vilja,
för att om du vill bli den där personen som är snälla mot alla, den tjejen som pluggar jätte mycket men samtidigt har roligt, då handlar det om vilja till förändring,
om man tror på en sak till 100% , som att jag vet om att jag kan göra detta, då vet jag om att det går !

Just denna inställningen som jag har gör så att jag ger människor i min omgivning många chanser,
jag ger dom som har svikit mig en chans till, för att jag vet att dom kan förändras,
jag ger skolan en andra chans om jag inte trivs ( vilket jag gör) ,
jag ger till och med min värsta fiende en till chans om dom vill det,
en person i mitt liv har fått otroligt många chanser,
och folk har tyckt att jag är dum i huvudet,
men jag har varit bensäker på att denna person kan förändras,
och jag vet att en dag så kommer denna person att förändras,

alla dessa chanser till dig har faktiskt varit bra,
för nu känns det verkligen bra,
det känns som att jag har något att tro på nu igen,
det känns som att hoppet finns där,
du kan om du vill,
just nu så svävar jag på moln,
jag är såå glad !!
tihih, och det är tack vare dig !
<3

Kommentarer
Postat av: Soph

well kolla på mig.. Jag kom in dit jag ville =D

2008-10-26 @ 22:47:56
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: snygg sexig och upptagen.

Asså nu får vi nog fika snart igen, för jag fattar noll !! :S / KusinEmma.

2008-10-30 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0