trött på det,

Jag är sååå himla trött på allt jävla skit snack som finns i denn världen,
och hur lätt alla dömmer alla,
jag är så sjukt trött på det!

Skit snack är nog det som man hör mest om dagen om man skulle göra en undersökning
så hade man kommit fram till det,
det är så sjukt!
jag säger inte att jag aldrig pratar skit, men det är skillnad på att prata skit och att prata skit,
För mig är det sjukt jobbigt att lyssna på när någon snackar skit hela tiden..

Jag är en person som skiter i om någon snackar skit om mig,
för om det som denna personen säger inte vågar komma och säga det till mig då är det tydligen inte så  viktigt,

Folk dömmer hela tiden också,
för det som någon har gjort för 2 år sedan, det kan fortfarande sitta kvar i n¨ågons huvud,
och då är personen fortfarande dömd för det,
och snälla ge mig enärlig förklaring, varför är det så?
kan inte alla människor förändras?

Jag tror iaf att alla människor kan förändras, och alla är värda mer än en chans ifrån mig,
om en kompis ska lämna mig så får kompisen göra det, för jag lämnar aldrig en kompis,
jag tycker att det är sjukt onödigt,

Jag har gett kompisar och pojkvänner otroligt många nya chanser,
och folk förstår sig inte på mig,
dom tycker att man ska skita i alla chanserna,
men det tycker verkligen inte jag !!
alla kan göra misstag,
alla kan bete sig som en idiot någon gång,
även den bästa kan det,
och jag tror starkt på att människan är ett djur som kan förändras,
och just därför får alla chanser för mig,

Iaf.. folk där ute, snacka mindre skit snälla!
det finns inget värre, om du tycker illa om någon så säg det till den personen
du behöver inte deala om det med alla dina andra kompisar först,
och döm inte så sjukt lätt,
alla är vi människor som kan göra misstag och som kan bete sig illa någon gång,
tänk på det !

Kommentarer
Postat av: Chebib

Man ska inte ge folk chanser, då får dom för sig att dom kommer undan med vad som helst

2008-10-20 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0