äntligen.

Nu så ska jag äntligen ta tiden igen att skriva blogg,
det var ju ett tag sedan nu om man säger så , haha jag är van vid att ungefär skriva varje dag, men tiden den räcker verkligen inte till,

skolan har ju börjat nu, och det har varit en så sjukt chill start,
allt har gått så som man hade hoppats på, nya vänner , nya lärare, nytt schema och allt..underbart!
jag trivs så sjukt bra i skolan, igeen!
jag kan inte säga att jag gjorde det i slutet av nian på Vittra, men jag gör verkligen det nu!
det är verkligen som alla har sagt , Gymnasiet är den roligaste tiden!

jag kommer ihåg när min gammla lärare Pebbe alltid sa det på lektionerna,
men man tänkte inte så då, man tänkte att det kommer att vara jobbigt för att helt plötsligt så blir man som en vuxen och man måste själv ta ansvar för sina studier,
men det är verkligen så som dom säger, jag kan säga det redan nu och vi har gått i ungefär 2-3 veckor i skolan,
och vi har haft det sååå kul!
Det känns så sjukt bra att man blir behandlad mer som en vuxen nu,
det är inte som i grundskolan där läraren ständigt är liiiide bättre än eleven, det är inte så mer, det känns som att man ligger på samma nivå på något märkligt sätt,
jag har lärt mig att alla lektioner dom blir vad man gör dom till,
även den mest tråkiga lektionen kan man göra rolig!

Men nu känns det verkligen att skolan är igång igen,
jag började inte förens halv ett idag och innan dess så blev det en kaffe på Esspreso house med Ellinoer,
men iaf, slutade fem idag, kom hem och satte mig ner och pluggade direkt,
tur att syrran var hemma så hon kunde fixa mat till oss .<3

Jaja, nu blir det snart sängdags!

Nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen!

Ta vara på denna tiden...den blir kanske jobbigare sen när ni kommer till 3:e året...=) Kram

2008-09-01 @ 22:17:00
Postat av: Hanna (:

sant så sant, gymnasiet är härligt!

hoppas du packat allt till imorn, (; (y)

2008-09-02 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0