1/4-09

Idag så är det då första April,
och jag börjar sent och slutar sent.
haha undrar om det är någon som kommer att lura mig idag,
hahah!
jag är så sjukt lätt lurad, hade någon sagt att det går en grå elefant där ute, då hade jag nog svarat " ÄRLIGT? VAR?"
hhaahah!:D

Läste i sydsvenskan för att se om jag kunde hitta deras April skämt, och jag tror nog
att det är det på första sidan, där en demonstrant ska stoppa G20 mötet.
haha!

Om inte annat så är det snart vår och lov!
vill ni veta en hemlis?
det ska typ bli 16 grader på lördag! åååååh!
 



Och jag saknar dig Sophia, men vi ses på lördag då det ska bli såå fint väder! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du träna idag ?:D:D

2009-04-01 @ 11:12:57
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0