14/4-09

Idagidag..
jodå idag så har det faktiskt varit en relativ bra dag.
Steg upp imorse och trodde inte att det var sant att det redan var morgon,
var kanske inte på det bästa humöret, men staplade ändå in i duschen.
Och när jag kom ut så blev allt mycket bättre, jag kände mig piggare iaf.
Jag tog på mig, sminkade mig och gick ner till mitt underbara morgon te.
Det finns nog ignet bättre om jag ska vara ärlig.
När jag satt och drack mitt te så läste jag lite i tidningen
och såg då en bild ifrån matchen igår, och det kändes så bra.
När jag kom in på stadium igår så kände jag mig hemma,
det var en så underbar känsla som spred sig i kroppen,
och denna känsla fick jag även nu när jag såg denna bild.
Vandrade sedan till bussen och träffade Mette,
och snackade lite skit.
När jag kom till centralen så stötte jag på emelie, och hon skulle till stockholm
med klassen, åh underbart!
När jag sedan väl kom till skolan och satte mig på matte lektionen så
kommer min rektor in och säger att min matte lärare ska sluta, och jag
ska nu få en ny lärare.
åhh, underbart!!!

Kom sedan hem ganska så tidigt idag och tänkte att
jag skulle sova någon timme,
men såfort jag somnade så ringde någon på dörren,
eller i telefonen.
Jag gav upp tillslut och steg upp, satte mig och försökte plugga.
Men det gick inte!!
åh, jag kunde inte koncentrera mig.
och jag har prov snart, och jag måste kunna det!!
som ni hör så kommer skolpressen..
och den är inte rolig! Försöker att tänka att jag inte kan göra mer än
mitt bästa.

aja , lite om min dag!
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Jange

Imed du såg en bild från matchen och du nämner "Staduim" så tror jag du menar Stadion och inte Stadium.



Rätta mig om jag har fel:D

2009-04-17 @ 23:03:56
URL: http://andreasjangenmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0