19/4-09

Jag vet inte om jag har rätt eller fel.
Men när man har det lite jobbigt, det har kanske hänt något.
Och man vet inte riktigt själv hur man ska göra och frågar då andra,
som då försöker att hjälpa en och bry sig.
Och till slut så tackas bara en person, hmm..
Det låter säkert fel nu när ni läser.
Men det är så svårt att förklara, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva situationen.

Men jag förväntar mig inte något tack-kort eller något sånt,
men man kan iaf visa att man är tacksam p¨något sätt istället
bara för att ignorera en , eller ?

åh, är bara så besviken.
Känns inte så lönt att lägga ner massa energi
på att bry sig när man ändå bara blir ignorerad.
jaja.

Annars så har helgen varit såååå bra! :D

Kommentarer
Postat av: best friend

ellerhur, håller fullständigt med dig. lördagseftermiddagen/kvällen var suuuuper :D haha! <3

2009-04-20 @ 05:47:28
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 05:54:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0