21/4-09

Vet ni vad jag längtar alldra mest efter nu ? :D:D
ALLSÅNG PÅ SKANSEN!!
åh, det är så sjukt underbart, världens bästa program!
Det går under sommaren när det är jätte varmt,
så grillar man innan, och käkar grillat till prgramet och sjunger med.. =D
det finns inget bättre,  =)

" Jag tog av mig min kavaj, sparkade av mig båda skorna.
Sen så spottade jag ut snusen och sa min sköna får jag lov ,
hon var vacker och jag var stolt.
Det var sommar och det var glädje, och de dansade och sjöng
"

haha, fast jag tycker ändå att det ska vara Lasse Berghagen som ska
vara programledare, han är ju bäst!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: ja men verkligen det är så!! hon är såå pass dålig att hon inte borde vara lärare.. tycker synd om henne!



OCH JAG VILL MED HA SOMMAR OCH ALLSÅNG PÅ SKANSEN !!!<3

2009-04-21 @ 21:05:19
Postat av: Äckel Alexandra

Du, jag & Josefine, nästan sommar, i stockholm, på allsång på skansen.. JAG KÖR :D <333 haha

2009-05-07 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0