30/4-09

Valborgsmässoafton och snart slut på en till månad.
Det är helt sjukt så snabbt April har gått, alla månader
bara rusar iväg och jag har hunnit med jätte mycket trots
att det har gått snabbt.

Idag så vaknade jag med att jag hade jätte ont i min magkatarr,
jag visste att det skulle komma snart. Det har varit så mycket med
nya jobb, skola, vänner och så nu, det är inte konstigt att min
kropp säger stop.
Jag bestämde mig för att vara hemma idag och ta det lungt så att det inte
blir värre, så jag gick och la mig igen.

inte så jätte kul att vara sjuk.. det finns nog inget värre.
förhoppningsvis så har jag piggnat till fram till kvällen!
Hoppas att alla där ute får en fin valborg och ta det
lungt med supandet, tänk efter en gång extra innan du
dricker något!

A.l.l. .m.i.n. .k.ä.r.l.e.k. .f.å.r. .d.u. .b.ä.r.a. .h.e.l.a. .l.i.v.e.t. .v.i.l.l. .j.a.g. .g.e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har verkligne en bra blogg. Krya på dig

2009-05-01 @ 14:46:53
URL: http://rosentagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0