6/4-09

Först och främst så vill jag tacka underbara Sophia för att bloggen är så fin,
den är verkligen perfekt!
sedan så vill jag gratta Emelie på födelsedagen och hoppas verkligen
att du får världens bästa dag.

Och nu äntligen så är det då lov!
åh, det är det som man har längtat efter sååå länge.
Mitt lov har inte börjat super bra,
men jag har lovat mig själv att det från och med idag ska bli världens bästa!

Det är fint väder och allt idag, mer kan man inte förvänta sig.
Nu måste jag pysa till jobb,
ha en fin dag mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

tack själv hörru:* gör så att tiden går snabbt ikväll då jag jobbar 2-9! <3

2009-04-06 @ 09:41:46
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Emelie.

TACK gumman :D<33 Vi får snart träffas!

2009-04-06 @ 12:51:03
Postat av: Julia

i think that vi ska ses på lovet! what do you thing about deet:D?

2009-04-07 @ 10:58:29
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0