13/8-09

haha jag ljuger inte om jag säger att inpulsköp är något av det
Bästa som finns. haha!

igår så skulle hela familjen åka och handla, innan vi åker så säger Josefine
såhär " kan vi inte åka och handla på Tofftanäs så kan Louise kolla på en data
på Media Market " och jag bara jafasen kolla kan jag ju alltid göra.
Så vi åkte dit och kollade och jag hittade och föll för en data precis när jag kom in,
alltså den var i perfekt storlek, den var så snygg på utsidan och den hade allt det
som jag hade tänkt att jag ville ha! Så att jag köpte den. haha!
helt sjukt underbart, :)

Det värsta med att komma hem det är att min hund inte ens kollar på mig,
jag har försökt att leka med honom men han bara ignorerar mig.
han gör det bara för att bestraffa mig för att jag inte har varit hemma hos honom
på två veckor. Han är för söt, så  nu står det fjäska på schemat hos mig!

ha en fin dag mina vänner,
=D

Kommentarer
Postat av: best friend

Rätta takter Nemo! haha! Men fota datorn hörruuuuu:D<3

2009-08-13 @ 14:16:45
Postat av: Kusinen

go nemo!! hehe bara skoja...ny dator, bild tack =)

2009-08-13 @ 20:43:06
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0