1/8-09

haha i vanliga fall så skulle jag bärja detta inlägg precis som jag alltid har gjort
när det är den första. att typ " åh nu är det den första Augusti och gud vad tiden går snabbt"
haha men denna gången så ska jag inte börja mitt inlägg så, det ainlägg skiljer sig ifårn
mängden! :D hahah

alltså jag kan verkligen inte beskriva min lycka i ord just nu,
jag har idag sålt mina sista jordgubbar, och det är såå skönt!
slippa att stiga upp så tidigt på morgonen eller jobba sent på kvällarna.
det har varit sjukt lärorikt men nu är det slut och nu så har jag sommarlov på riktigt,
jag är ledig ifrån alla jobb nu!
vilken känsla.

och igår så hade jag en sjukt trevlig kväll, bjöd hit lite vänne. Lagade mat och snackade
en jävla massa skit.
Det är så underbart, :)
tackar!

och snart så åker jag, och nu börjar jag få resefeber på riktigt!
haha. :)
ska bli så sjukt najs, efter att ha jobbat så mycket så kommer man äntligen iväg!

Sophia?
JAG ÄR GLAD FÖR DIN SKULL!
du förtjänar det bästa! <3

rörigt inlägg, sorry :(

Kommentarer
Postat av: E.

love u :)

2009-08-02 @ 01:20:45
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: best friend

HAHA, Tack bästis! You mean the world to me<3

2009-08-02 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0