20/8-09

Då var de sista papperna fixade och nu är jag inskriven på Kunskaps gymnasiet,
det känns så skönt.
jag var jätte nervös imorse när jag skulle åka in till Jensen för att berätta för lärarna
att jag hade fått en plats på kunskap. Men det gick väldigt bra, och jag kommer verkligen
att sakna Jenny, haha! hon är verkligen en underbar receptionist! =)

Efter att jag hade hämtat ut mina papper på jensen så åkte jag och pappa till kunskap för
att vi skulle prata med rektorn på kunskap om när jag ska börja och så, och nu så är det
klart och jag börjar redan imorgon. Det ska bli hur skönt som helst.
Jag ska börja i Rudis klass och där känner jag ju både Rudis och jelena! :D

Så idag så börjar mitt nya men positiva liv, nu lämnar jag allt det negativa bakom mig också blickar jag framåt
istället. såå skönt! :D

tack Gina för igår, det var verkligen behövligt att träffa dig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv sötnos! Jättemysigt! Nu får vi bara se till att träffas lite mer! =)



Fan vad skönt att allt gick så bra på Jensen. Kommer bli en kanon höst på Kunskap! Jätteglad för din skull!



Puss och stoooooooooooor kram!

2009-08-20 @ 15:06:04
Postat av: Linnéa

JAG SAKNAR DIG!

så glad för din skull, nya tag nu :)

2009-08-20 @ 15:10:21
Postat av: mamma

Lyc

lycka till älskling du kommer att fixa det kanon



puss mamma

2009-08-20 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0