27/8-09

åh vad jag blir förbannad,

jag förstår absolut att man inte alltid känner för att träna, att man inte alltid är sugen på det. men det är lite surt om alla säger det, också har tränarna suttit hela dagen och försökt att få ihop en så bra träning som möjligt. Och korpen det ska vara frivilligt, absolut. Men det är surt när det blir så för alla andra, de som var sugna på att träna.

Jag vet inte anledningarna till att alla inte kunde träna, men det känns sjukt surt. Man har ändå gått och längtat tills träningen nu hela veckan, också hoppar alla av.. inte kul alls!

jag hoppas verkligen att det kan bli av en träning nästa vecka, och att man försöker. jag förstår om man inte alltid känner för det, jag gör verkligen det eller om man vill gå lite tidigare ifrån träningen för att man ska med en buss eller om man måste sova.

men korpen var ju meningen för att det skulle vara något roligt, att man ska längta till det. men samt för att man ska kunna träna, och få ihop ett lag.

Kom igen töser, det är inte alltid jätte jobbigt. Man kan gå dit för att bara kolla på, eller att bara vara med på några få träningsövningar. Bara man visar sitt intresse.

jag tycker mest synd om de som fixar detta till oss, som sätter ihop en träning och en träningstid för att alla ska få möjligheten att träna, också är det gratis.

men vi tar nya tag nästa vecka töser,
jag är iaf fortfarande pepp, är det någonannan där ute som är det ? :D

Kommentarer
Postat av: Johanna är bäääääst!!

Jag är också pepp, du har gjort mig pepp och jag som hade fixar stjuts till träningen och allt, kämpat för att inte behöva åka äckliga 5an hem, faaan!:(

2009-08-27 @ 17:47:39
Postat av: best friend

jag är sjukt pepp & blev jäkligt besviken!

2009-08-27 @ 18:05:29
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Klart vi fortsätter vara pepp, nästa vecka!

2009-08-27 @ 18:22:04
Postat av: Anonym

ni borde ha tränat ändå

2009-08-29 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0