30/8-09

Igår så hade jag och alex 2 års dag!
så sjukt, det har gått så snabbt.

Vi har hunnit med det mesta under dessa två åren, lite negativt men
ändå mest positivt. Vissa gånger då vi har gått skilda vägar så har vi
hittat tillbaka till varandra igen, för att vi inte kan vara utan varandra.

han är den mest underbara människa någonsin, han gör mig så lycklig.
Han vet precis hur jag är, och han vet precis hur han ska göra mig lycklig.
Jag älskar han så mycket, jag kan inte vara utan honom. Varje gång när
han åker ifrån mig så saknar jag honom direkt.

åh, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Det går inte att beskriva i ord
hur mycket jag älskar honom, det går inte att skriva ner det på bloggen,
och det går inte för någon annan att förstå vår kärlek.

Det är många människor som har stöttat mig under dessa två år, tack!

älskar dig alexander jon Brannefalk! <3

Kommentarer
Postat av: alex

vill bara att det ska fortsättta minst 15 år till:D älskar dig jätte mycket:D<3<3<3<3333

2009-08-30 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0