4/8-09

Idag så har det då varit den sista dagen i Sverige innan det bär
av till Tunisien imorgon!
jag har ändå hunnit med hyfsat mycket idag, tycker jag! haha

imorse så vaknade jag och alex halv 6 av ett sms ifrån en av hans kompisar
som undrade om han ville spela fotboll, och självklart så ville han det.
Så det var den första planen som vi hade, sedan så ringde jag Mathias och
frågade om han ville hänga med till Lund, och det ville han!

Väl i Lund så skulle jag handla antingen en digitalkamera eller en Ipod, och jag
fick verkligen beslutsångest. SKIT svårt ju!
Men alla kameror var skit dyra och jag behövde egentligen inte en..
så det fick bli en svart Ipod, jätte fin!

Sedan så satt jag och Mathias och kollade på Alex match, inte jätte kul!
efter det så bar det till staffanstorp hem till Alex för att fixa det sista inför resan.
och nu tror jag att jag har allt under kontroll, men jag är inte riktigt säker. Haha!

nej nu måste jag äta,
se om jag kan äta något jag är ju sjukt nervös nu !!!
:D

Aja, detta var sista inlägget på en vecka,
jag hör av mig när jag kommer hem igen!

Ha det så bra här hemma,
och jag kommer att sakna er! <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hej kusin! Ha nu en underbar vecka o bara njut.... sola lite för mig med hehe..inte alls avundsjuk

Kram

2009-08-04 @ 22:34:56
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: E.

<3333

2009-08-05 @ 03:49:06
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0