20/2-09

Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig.

åh. vad Ted Gärdestads låtar är underbara, och man känner verkligen
hur mycket dom träffar ens hjärta. Det är så underbart!
jag blir så glad..!

Idag så började min dag med att jag jobbade,
och det gick såå bra idag!
Efter jobb så bar det in till stan och träffa underbara Lina,
och vi hade självklart massor att snacka om.
Det blev dock bara en kort fika idag.
Sedan så bar det av till Limhamn till Sophia,
och vi hämtade söta Max på dagis och sen bjöd jag på
fika. Det var så mysigt, och det är så skönt att träffa dig
vännen !

Bra dag idag. :)

Kommentarer
Postat av: S

underbart<3

2009-02-20 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0