23/2-09

Jaha, när jag kom till skolan idag så tänkte jag ..
åh skolan, det kan ändå bli kul med denna veckan det kommer
nog att se ganska så lungt ut. inte så mycket prov och så.
Men ack så fel man kan ha fick mitt prov och inlämningsschema idag..!

Denna veckan ser ut som såhär,
prov imorgon, matte
Redovisning av idrott på onsdag,
Fredag en stor inlämning av Företagsekonomi.

Nästa vecka :
Måndag : Naturkunskapsprov
Onsdag : företags ekonomi prov

Vekcan efter

Fredag : Geografi prov OCH Svenskprov

Veckan efter

Tisdag och torsdag tyskprov!

yeah.. som ni kanske inser nu så kommer jag nog att gå i ide i sisådär 3 veckor,
åh!
menmen.. plugg är plugg mina vänner, kommer dock inte hinna med datan och plugg så mycket.
Men ni överlever nog utan min blogg..

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: erdal

ohh jävlar :( fan va mycket.. men du är duktig Louise! :D du kommer klara det :)

2009-02-23 @ 23:13:35
URL: http://erdal.blogg.se/
Postat av: Sophia

oh shit ! :( but u can do it bby <3

2009-02-24 @ 05:55:20
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0