23/2-09

idag så börjar då skolan igen efter ett härligt lov.
Lovet blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var bra ändå!
Men jag har lärt mig att allt inte blir som man har tänkt sig alla gånger,
och det är ju alltid bra att kunna!

Jag vaknade upp idag med världen tärningsvärk,
och det ser knäppt ut när jag går, men det får man leva med!
Jag skulle ha strechat igår, attan!
men jag orkade inte efter träningen, och jag var på sjjuukt dligt humör!
aaja.

Nu kallar snart pliken, jag måste till skolan!
ska bli kul att träffa alla, men inte kul med allt plugg igen!
åhh..!
En vecka lov till hade inte varit fel..
Men nu går vi i skolan i 7 veckor , sedan är det påsklov.
Efter påsklovet så går vi bara 6 veckor sen är det sommarlov!

Och allt blir så mycket bättre nu när det snart är vååår!  

Kommentarer
Postat av: Gina

Jaaaa.. vi vill ha vååååååååååååååååååååår!! Stor kraam!

2009-02-23 @ 14:09:45
URL: http://ginaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0