det finns inget värre.

det finns verkligen inget värre än när någon ljuger för en,
det finns inget mer här i världen som sårar mig mer och gör
mig mer besviken än när någon skulle ljuga för mig.
Det spelar ingen roll om det är en stor eller en liten
sak det sårar mig otroligt mycket ändå.

Det värsta tycker jag är när en person ljuger om en liten sak för en,
för att om man har samvetet att ljuga om en liten sak då har man även
samvetet att ljuga om en stor sak.

Jag kommer ihåg en dikt som jag skrev för ett tag sedan som handlade
om just lögner..

" du säger att du ska handla, men du gör aldrig det
du säger att du ska ringa, men du ringer aldrig.
Du säger att du inte är med kompisar, när du ändå är det,
hur vill du då att jag ska lita på dig när du säger att du
älskar mig? "

 jag trodde att det var över med lögner för din del,
men ändå så fortsätter det..
det gör mig mer och mer besviken och tveksam för varje gång.

Kommentarer
Postat av: S

ta ingen skit louise!

2009-02-02 @ 04:54:03
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0