skolan.

Nu kommer den där berömda skolångesten,
det är då när man verkligen känner att det inte räcker till
det som man presterar i skolan.

Jag vet inte,
men det är en stor ändring denna terminen jämfört men förra terminen,
det känns som att jag lever livet lite mer nu än vad jag gjorde innan.
Innan så pluggade jag ALLTID,
om en uppgift skulle in om 2 veckor så gjorde jag den direkt,
och visst det är bra, men om man gör så med alla uppgifter då kommer
 man aldrig att ha någon ledig tid.
Nu istället så känner jag att jag gör mina uppgifter i tid,
och jag lämnar in dom i tid.
Men ändå så känns det som att jag inte presterar så bra,
jag är nöjd med dom betygen som jag har fått hitentills,
men det känns som att något fattas, som att jag kan bättre!

Jag vet verkligen inte hur jag ska få det att bli bra igen, så att jag kan
känna mig nöjd..!
med andra ord så känns det nu som att jag har för mycket fritid !!
åhh..!
iaf. vet inte om ni hajade men så är det ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0