träningsverk och halsont.

Ussh,
idag så vaknade jag upp med halsont, jätte förkyld och typ feber.
Och som jag är så gick jag till skolan ändå för att jag inte vill
missa för mycket och för att jag ville ha tillbaka mitt tyskprov.

När jag kom till skolan så kändes det sådär,
men jag kämpade på.
När jag haa vaknat på morgonen så hade jag ngen speciell
träningsverk oc´h jag trodde verkligen att jag hade sluppit den
efter den hård fotbollsträning igår,
men nej..!
varför skulle jag ha gjort det, haha!

När jag hade gått halva dagen i skolan då kom den smått smygande,
haha!
älskar träningsverk....NOT!

Efter skolan så hämtade jag en macka ifrån espresso House och begav mig
himåt.!
och när jag kom hem så la jag mig och sov direkt,
och nu har jag precis vaknat har alltså sovit i ungefär 3 timmar,
och jag mår såå mycket bättre!

Förlåt Malin för att jag inte kunde komma idag,
men jag vill verkligen inte att lillkillen ska bli sjuk,
eller någon av er för den delen! <3

Nu väntar en varm kopp te, plugg och en varm säng på mig!
ps. måste ju träna imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Ingen fara gumman...vi ses på söndag o då får du ju träffa stora killen med =) Hoppas du mår bättre! Kram

2009-02-04 @ 21:06:21
URL: http://malincasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0