varjedag.

Det finns ett ställe på denna jorden som jag verkligen längtar
efter, det finns en tid som jag verkligen skulle vela spola tillbaka
tiden till.
Och det är några år tillbaka när vår familj tillsammans med en kompis familj
åkte ner till kroatien tillsammans.
Det var verkligen underbart, vi var där nere tillsammans i 5 veckor..
Trots allt bråk där nere mellan oss tjejer, så längtar jag tillbaka.
Jag hade kunant göra vad som hellst för att få åka dit igen,
och vara med de människor som jag träffade under dom veckorna.
Det var otroligt lärorikt att åka ner där och vara i en helt annan kultur än den som
vi har här i sverige, det var annan musik och det var helt anann mat.
Vi hade till och med våran egna kamplåt, den lyssnade vi på såfort vi skulle
iväg med bilen någonstans och alla satt vi och sjöng med.

Jag längtar tillbaka till denna resa varje dag, det går inte en ända dag utan att
jag tänker mig tillbaka.
Tyvärr så har vi ingen kontakt med dom kompisarna längre, =(

finns det ingen plats som ni längtar tillbaka till, eller en tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0