prov.

idag så är det nog det värsta dagen någonsin för mig,
jag har tyskprov, och alla vet vi vad jag tycker om tyska.
Jag har pluggat som ett djur så det borde nog gå bra.

Tyska har aldrig varit min grej, och det kommer förmodligen aldrig att bli det heller,
men jag måste verkligen göra det bästa av situationen, jag har i och för sig lovat
min lärare att jag måste ändra min inställning till tyska, för annars så kommer
det aldrig att bli bra..!
och tro mig jag jobbar på det men det är inte så lätt.

Istället så tänker jag att man kan inte vara bra i alla ämnen i skolan, det skulle ju
varit helt sjukt om man skulle vara bra i alla ämnen,
och tyska är då det ämne som jag inte är intresserad av och som jag inte kommer
att bli bäst i..

men idag så kan jag se mig själv lyckas och jag måste försöka att se mig självl yckas,
jag har tänkt på min inställning nu i en vecka till provet.
jag har inte kunnat sova ordentligt, men nu när jag väl har gjort provet
i eftermiddag så kommer det vara en stor och tung sten som faller..!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sophia

lycka till på provet gumman, och blir det problem så vet du att min pappa ställer upp. Om det blir några fe l på provet och sånt så vet du iallfall vad du behöver träna på, Så det är bara att höra av sig. Jag tror på att du fixar det här, och det är sant det skulle varit heeelt outstanding om man var bra i alla ämnen<3

2009-01-22 @ 06:47:26
Postat av: Malin

Hoppas att provet gick bra, kan lugna dig med,,, Tyska va INTE mitt ämne heller hehe... ses snart hoppas jag så du får träffa Simon med ;) Kram

2009-01-22 @ 21:13:44
URL: http://malincasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0