riktigt bra.



nu känns det som att allt är väldigt bra,
jag har bara den där lyckoiga känslan innom mig, och jag vet inte varför det
känns som att det var så längesedan jag kände den känslan..
Det känns verkligen som att jag har saknat den känslan..

Just nu så sitter jag hemma hos min kusin och bara myser,
man behöver inte säga något och man behöver inte vara tyst,
det finns inga krav eller inga behövligheter..
det är bara så skönt,
sitter här och lyssnar på underbart bra musik och njuter av livet ..!

Just nu så har jag verkligen bara umgåtts med vänner som får mig att må bra,
jag har gjort det nu på senaste tiden och det känns redan bättre med allt,
det känns som att jag börjar att hitta mig själv igen ..!
Vännerna är toppen.. och min underbara pojkvään..!
allt är bara så bra,
åhh det går inte att beskriva !

Tihi .. lite tankar ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: Sophia

aw :* du är väl för söt<3

2009-01-04 @ 19:45:00
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Elleee

äälskar dig gumman! jag kan inte säga något annat än det, för du betyder verkligen <333 Vet inte vad jag gjort utan dig, =D



/ Emeelie!

2009-01-04 @ 19:51:30
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0