syskon



syskonkärlek är nog det finaste som finns..
jag har aldrig kännt såhär för min syster, nu är hon verkligen min bäste vän..!

För knappt ett år sedan så hade jag aldrig skrivit ellér kunnat säga att josefine skulle vara min bäste
vän, för att då var vi mer som fiender äv vad vi var som syskon..!
För knappt ett år sedan så gick vi i samma skola, samma schema, samma lärare, samma kompisar ..
allt var lika vi var inte två personer utan vi levde ett liv..
det var sjukt jobbigt, man kunde aldrig ha en kompis som bara kände mig, utan då kände den kompisen min
syster också.
många av våra lärare jämförde oss med betyg och beteende i skolan.
Som tur är så valde vi att gå på vars en skola nu,
och det är såå skönt, vi har olika  kompisar och vi tycker om att göra olika saker.
Detta har förstärlt vår relation, vi har mer att prata om med varandra och vi tycker att det är roligare att umgås
nu än vad vi gjorde innan.

Det jag vill säga är att jag älskar dig syster såå mycket, det är ingen som ska splittra på oss..! <3


Kommentarer
Postat av: Josefine!

BIG syskonkärlek to you <3

2009-01-07 @ 16:02:01
Postat av: Josefine!

BIG syskonkärlek to you <3

2009-01-07 @ 16:03:05
Postat av: Miss Olsson

ooh, så fint skrivit...



men du har rätt, syskonkärlek är det finaste som finns... Det var först nu när jag flyttat långt från dem som jag insåg hur underbart man haft med dem.. alltid haft någon att umgås med när ingen annan haft tid.. alltid någon att bråka med ;)



ja syskon är bäst.. =) fortsätt skriv så fina inlägg! Kärlek från Falun!!

2009-01-10 @ 18:43:55
URL: http://040skiljetecken023.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0