tid käre tid.

ussh, vad jobbigt det är med tiden just nu.
jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom allt som man ska hinna göra,
det är massor som jag måste göra men jag vet inte vart tiden försvinner,
jag vet inte om det r jag som inte kan planera eller om jag bara helt enkelt inte
hinner med allt som jag bestämmer och vill göra.

i veckorna så har jag otroligt mycket att göra,
jag ska hinna gå i skolan, när jag kommer hem ifrån
skolan så ska jag sätta mig ner och plugga och sen
så måste jag hinna äta,
och efter det så är klockan kanske vid 8 och då kan jag först
träffa någon, men det får bli någon i mitt område för jag hinner
inte åka till något annat ställe innan det blir allt för sent.
Sedan så är det sängdags!
Det är en till sak som jag måste hinna med i skolan, och det är jobb..!
jag har två jobb som jag måste sköta,
och jag vet om att det är skälvvalt med det är verkligen något som jag vill göra!

på helgerna sedan så har jag två och en halv dag på mig att träffa vänner,
och alex.
Och jag hinner verkligen inte med det..!
jag vet inte vad jag ska göra.
jag antar att det är såhär att gå i gymnasiet.


Kommentarer
Postat av: ellinoerdencoole

jag har ett tips och det är att när du kissar, tryck på ordentligt ungefär som om du skulle föda barn.. för då sparar du ungefär 10 sekunder, 10 värdefulla sekunder. ;)

2009-01-20 @ 20:19:16
Postat av: Sophia

Väntan är väl den värsta tids-förlusten.

Jag ska räkna hur många

minuter per dag jag väntar på bussen..

xD Vi ses när vi ses

2009-01-21 @ 08:41:10
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0