30/7-09

Idag så har jag jobbat sista dagen på Clara innan semestern.
Och det är faktiskt hur skönt som hellst.
Imorgon så jobbar jag sista dagen med städningen för att sedan ska jag
sluta där för att jag vet inte hur mycket jag hinner att jobba i tvåan, och sen
så måste jag vara ledig ett tag också.
På söndag så slutar jag på Fru bär för sommaren, och det är också sjukt skönt.
Fast jag ska hjobba hela helgen :(
nu har jag jobbat sedan i Maj, så nu får det räcka!
jag är helt slut. Så efter att alla jobb är slut så ska jag bli människa igen! :)

och nu börjar ju självklart resefebern komma,
haha det är så mycket som jag ska hinna med innan vi åker.
aja, det får lösa sig!

Hoppas att ni har haft en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0