12/6-09

Jag förstår mig inte på dig ibland.
Det kan vara hur bra som hellst men helt plötsligt så
blir det bara skit igen också blir det mitt fel.
Denna gången så var det inte mitt fel.

hur vill du ha det?
jag orkar inte att det ska vara såhär. Jag blir så besviken
när du gör samma sak 5 gånger om. Den första gången kan jag
förlåta men jag gör inte det mer.

Jag hade sett ifram emot det hela dagen,
skulle jobba ungefär 10 timmar idag. Men jag gick och tänkte
på det hela dagen om vad mysigt det skulle bli.
Också gör du såhär.
Fyfan säger jag bara.

Jag kan inte förklara i ord hur besviken jag är,
men jag känner ändå att jag ´vill skriva av mig.

Jag säger bara en sak, räkna inte med mig mer!
gör inte det.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Låter inget vidare kramar om

2009-06-12 @ 18:49:02
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0