21/6-09

Jag kom precis hem ifrån bion i stan.
klockan är runt tolv, och vi har stått och väntat på bussen
i ungefär 40 minuter.
Vi var ungefärfem tjejer och en kille.

På mindre än 40 minuter så hann ungefär 20 bilar tutta på oss, var av 15 av de
skrek något som vi inte hörde.
Det kom fram en man som ville köra oss hem, och undrade vart vi bodde.
Också kom det fram en person som inte riktigt var som han skulle som
abslout ville börja snacka med oss.

herregud!
Jag kan inte förstå det, allt detta på mindre än 40 min. Jag har nog aldrigvarit så
glad när bussen kommer som jag var nu.

Det är sjukt obehagligt att stå där,
det är ju inte riktigt så att det är många som är ute vid denna tiden.

Önskar att mab kunde slippa allt detta, och vara trygg även på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0