7/6-09

Nu så börjar skolan att lida mot sitt slut, och ett långt och skönt
sommarlov står och lurar bakom hörnet.
Tänk att jag redan har gått ett år på gymnasiet, jag kommer ihåg förra sommarlovet
 då jag var så nervös inför gymnasiet.
" tänk om jag inte hittar vänner, tänk om jag inte trivs, tänk om jag inte får bra betyg osv."
och nu har jag gått igenm allt som man ska gå igenom första året tycker jag.
Jag har hittat nya vänner,otroligt mycket nya vänner. Och det har varit så underbart, men kanske
inte alla gånger. Men det är sånt som man får ta!
jag har fått mina betyg nu, och det är verkligen inget att vara depp för. Det har gått hyfsat bra,
och för en gång skull så är jag ganska så nöjd.
jag har gått igenom alla de där jobbiga mornarna då man verkligen inte vill lämna sängen,
och jag har gått igenom varhe ångestfylld söndag, jag har bråkat med några, och blivit vän
med vissa igen. Det är helt enkelt som det ska vara.
Ett tag så trivdes jag inte alls i klassen eller på skolan. Men med lite stöd ifrån vänner och familj så
ändrades det, och nu stormtrvis jag.

och jag trodde aldrig att jag skulle skriva det, men jag kommer att sakna klassen nu under sommaren.
tänk att inte komma till skolan och träffa alla varje dag.
Aja, vi överlever nog allihop.
Tänk vilken underbar könsla då vi träffas igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0