16/3-09

jag har riktig skolångest just nu..
det känns som att jag inte sköter min skola så bra just nu..

Förra veckan så hade jag två prov, och de två proven
gick kanske inte som jag hade tänkt mig.
jag har inte fått tillbaka de än,
men jag känner det på mig!

och denna veckan så har jag två tyskprov,
och tyskan den kämpar jag på med,
och jag gör verkligen mitt bästa.

jag har inte pluggat så mycket i helgen,
och kanske inte så mycket idag.
åh!

jag vet inte vad det är med mig,
det känns bara som att det går neråt i skolan!
det känns som att jag kan plugga mer än vad jag gör,
men när ska jag hinna det?
man har väl ett liv utanför skolan också, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0