17/3-09

idag, idag är det en bra dag!

jag har jätte mycket plugg men det gör verkligen inget, för att jag mår så sjukt bra idag!
hela dagen har varit såå bra..!
Dagen började med att jag slog upp ögonen till blå himmel och sol, jag tog på mig min pumps första gången på detta året!
åt en härlig frukost, och självklart en kopp te. Läste i tidningen om den lille killen som hade dött i Lomma, han var 13 år gammal med hela sitt liv framför sig, det är så tragiskt och jag kunde inte låta bli att känna en klump i bröstet. Jag lider verkligen med föräldrar och anhöriga till denna lilla kille.. !
jag har verkligen tillängat dem en varm tanke idag!

Efter att ha läst detta så gick jag till bussen och kände att denna dagen ska bli en bra dag, livet är för kort och kan ta slut när man minst anar det, och jag kom fram till att man ska leva livet varje dag som om den vore den sista så är det bara.
När jag kom till bussen så satt Mette där och väntade, och det är alltid lika kul att träffa henne på morgonen, vi har alltid något och prata med och det är så underbart.
satt och små snackade lite på centralen, och sedan så träffade vi Julia.
Vi lämnade av Mette och gick vidare till skolan.
Första lektionen så hade vi matte, och tro det eller ej men den gick väldigt bra. Jag kunde gå där ifrån och känna mig nöjd. Nästa lektion så hade vi geografi. Vi fick ett nytt moment som vi skulle genomföra i grupp, och vi fick välja grupperna själva och jag är med jessica, Julia och ellinoer.
Det gick relativt bra tills att jag fick världens utskällning för att jag ville bli klar i tid och struktuera upp arbetet, men jag valde att inte riktigt bry mig om det för att jag är som jag är, antingen så gillar man det eller så gör man inte det.
Under denna lektionen så hade vi även halvtidssamtal, och jag ligger på ett starkt VG inget att vara deppig för! :D
Sedan så var det då dags för tyskprov, muntligt!
och jag kan säga att jag var ganska så nervös, ´men det gick faktiskt riktigt bra. Jag och Gabbi var sjukt glada när vi gick ut där ifrån, haha!
Gick och åt med Julia och Gabbi och snackade en massa, åh vad härligt det var att bara snacka av sig!

Efter skolan så skulle jag ha möte med min matte lärare, och detta var angående mitt reslutat på provet samt halvtidssamtal. Jag mötte upp min pappa och sedan så bar det av till mötet.
och shit, det gick bra det med!
provet var på VG och mitttemins också på VG , WIIIHOO!
tack Linnea för hjälpen med matten ( det var iochförsig ett tag sedan, kanske behöver hjälp nu snart igen, är det okej? )
Efter mötet så gick jag till Waynes där jag träffade Josefine och kompisar ifrån hennes skola, och vi satt och snackade och hade allmänt trevligt!
Julia kom efter en stund och då gick några stycken med mig och köpte en skinjacka, åh! den är så fiiin! =)

Detta är min underbara dag,
Jag har lärt mig att alla inte är som mig,
och alla har vi olika åsikter,
vissa håller dom innom sig,
andra skriker ut dem!

Kommentarer
Postat av: S

ett par kloka ord från en bästa vän.

alltid bra att bära med sig!

godnatt och vi ses på fredag! puss<3

2009-03-17 @ 21:14:42
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte därför jag blev irriterad :S du satt och klagade för att duinte trodde att vi skulle bli klara i tid, villket vi kommer bli för vi ligger bra till ! :)

2009-03-18 @ 10:30:13
Postat av: Johanna

trevlig dag, haha :D o den dära utskällningen var bara knäppt av hon dära, vet i fanken vad hon heter men jag kan tänka mig att det är hon som har kommenterat före mig, moget! Aja, hoppas jackan blev bra :D vi ses och hörs, PUSSSS<33

2009-03-18 @ 11:10:45
URL: http://johannarundgren.blogg.se/
Postat av: kusinen

Låter som du hade en bra händelserik dag =) Får ses snart! Kram

2009-03-18 @ 13:27:42
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Nej men gud, du kunde ju redan allt innan jag kom och skulle hjälpa till. Gud vad kul att det gick så bra :D det är tillochmed så att jag sitter och ler för din skull haha :*

du vet att det bara är att säga till om du behöver hjälp, sen är det ingen garanti att jag faktiskt kan det men det är en annan femma!



<3

2009-03-18 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0