26/3-09

Idag så skulle jag gå på mina första anställningsintervju någonsin,
jag hade fått ledigt ifrån skolan på morgonen och det vara ju bra så att jag slapp stressa.
men jag steg ändå upp i god tid och pluggade inför matte provet som jag ska ha idag.
Det kändes ganska så lungt faktiskt,
min syster skulle ju med, och då brukar det bli bra. Vi lugnar ner varandra.

När vi kom till arbetsförmedlingen så var det en väligt spänd stämning där inne,
och den gjorde mig såå nervös!
jag hade inte kännt något speciellt på hela vägen hem ifrån,
men när jag kom in på arbetsförmedlingen då var jag nervös.

Vi fick skriva upp våra namn på en lista och fylla i en lapp med lite personuppgifter.
Sedan så var det bara att sätta sig ner och vänta tills de kallade in en.
Självklart så blev min syster först inkallad,
så där satt jag helt själv, och intervjuerna skulle bara ta 5 minuter.
Men min syster var där inne i en kvart, och det var nog den längsta kvarten i mitt liv!
när hon äntligen kom ut så var det min tur,
och det gick väldigt bra, jag svarade på hans frågor.
och sedan så var det klart,
och det bästa av allt är att jag och josefine fick jobbet!
så nu ska vi sälja bär på maxi ! :D haha

Grejt! ibland så går det bara bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN VA!

så berättar du inte att du har fått jobb, hur galet är inte det?! vad bra ni är! jag ska köpa bär varje dag :*

2009-03-27 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0