11/5-09



Idag så har Louise en positiv dag, vilket är något av det bästa som finns.
dagen idag har bestått av att jag vaknade brevid min älskling, underbart!
åkte till skolan, och där hade jag först svenska. Gjorde inte så mycket på svenskan
vi fick en uppgift att planera, och det gjorde vi relativt snabbt.
Efter svenskan så hade vi mental träning, och på den lektionen så fick vi också en uppgift
och jag var med Bunek, jönne, Mattias och Erik. haha!
Sedan var det företagsekonomi, och sen så var det dagens sista lektion Naturkunskap.
Nu sitter jag här hemma, och har ganska mycket plugg men jag ska iväg och träna vid fyra,
såå härligt!

Tyvärr så har det varit lite negativt idag runt om mig, men jag har lärt mig att inte påverkas
så mycket av vad andra tycker och tänker. Det hjälper inte mig vad alla andra tycker och tänker
om mig. huvudsaken är att mina nära vänner tycker om mig och kan hjälpa mig. Jag har även
lärt mig idag att INTE jämföra mig med någon annan, det går inte att göra det. Alla är vi olika
och alla är vi bra och mindre bra på olika saker.
när jag har lärt mig något så kan jag genast dra slutsatsen att jag inte steg upp för jäves idag.
haha ! internt.

Ha en fortsatt fin dag, för att det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Bävern :)

HAHAHAHAHA, nej, du kan vara glad du, du steg inte upp förgäves =)

2009-05-11 @ 14:25:26
Postat av: Anonym

hahahaha underbar bild! hahah<33

2009-05-11 @ 22:49:25
Postat av: carolina

DU ÄR SÅ SÖT <3, :D:D

2009-05-16 @ 10:32:05
URL: http://somethingvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0